Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Το νέο τραγούδι του Nick Cave για την Ελλάδα (Video)

Με αναφορές και στους Θεούς του Ολύμπου
Το νέο του κομμάτι, «Lightning Bolts» παρουσίασε στο διαδίκτυο ο παγκοσμίου φήμης φιλέλληνας στιχουργός και τραγουδοποιός Nick Cave, οι στίχοι του οποίου είναι αφιερωμένοι στην Αθήνα της κρίσης και των κοινωνικών αναταραχών.

Το κομμάτι του Cave έχει αναφορές στις πορείες και τα επεισόδια της Αθήνας, αλλά και στους θεούς του Ολύμπου, και ορισμένοι από τους στίχους του, είναι χαρακτηριστικοί:

«Δύο κεραυνοί ήρθαν στο δωμάτιο μου, δώρο από τον Δία, […] Στην Αθήνα η νεολαία κλαίει από τα δακρυγόνα, αλλά εγώ μαυρίζω στην πισίνα του ξενοδοχείου μου […] Οι κεραυνοί μου είναι χαρά που μου έδωσε ο Δίας, και στο λίκνο της Δημοκρατίας ακόμα και τα περιστέρια φοράνε αντιασφυξιογόνες μάσκες […] Οι άνθρωποι δεν επιστρέφουν, τους βλέπω τα βράδια να κοιμούνται και κλαίνε ακατάπαυστα, όχι από τα δακρυγόνα... αλλά γιατί είμαστε χαμένοι πια...».

Είναι άλλωστε γνωστή η αγάπη του Nick Cave για την Ελλάδα. Έρχεται πολύ συχνά για συναυλίες, αλλά και διακοπές στη χώρα μας, έχει κάνει Έλληνες φίλους και έχει «οργώσει» την ελληνική ύπαιθρο.

Από το 1984,όταν αποχώρησε από τους Birthday Party,μέχρι σήμερα, έχει διανύσει με τους Bad Seeds μια πορεία γεμάτη εξαιρετικούς δίσκους καθιστώντας τον αδιαμφισβήτητα σπουδαίο στιχουργός

Πληροφορίες: NewsNow

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου