ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΤΟ ΕΡΧΟΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 9/2/2013 ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
Μελέτη για το κυκλοφοριακό Λεπτοκαρυάς
ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗΣ
Πιλοτικό ερευνητικό πρόγραμμα που αφορά το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Λεπτοκαρυά, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας από ρύπους (έκκληση καυσαερίων, ηχορύπανση κλπ εξαιτίας κυκλοφορίας πλήθους οχημάτων) αλλά και την πρόκληση ηχορύπανσης, θα παρουσιαστεί το ερχόμενο Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013, στις 11.00 το πρωί, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 2ου δημοτικού σχολείου Λεπτοκαρυάς.
Η παρουσίαση θα γίνει από τον καθηγητή Δρ. Φωκίωνα Βοσνιάκο, επικεφαλής δεκαπενταμελούς ερευνητικής ομάδας η οποία τοποθέτησε μετρητές, συνέλεξε και επεξεργάστηκε στοιχεία τα οποία, στη συνέχεια, αποτυπώθηκαν σε μια μελέτη με τίτλο: «Τελική έκθεση προόδου του έργου ‘Πιλοτικό Ερευνητικό Πρόγραμμα Κυκλοφορίας και Χωροταξίας σε σχέση με την ποιότητα του περιβάλλοντος και της ηχορύπανσης για τη Λεπτοκαρυά Πιερίας’».
Όπως αναφέρεται στη μελέτη, έγιναν τέσσερις διεποχιακές μετρήσεις στην πηγή (εξάτμιση οχήματος) σε έξι προσδιορισμένα σημεία της Λεπτοκαρυάς με γνώμονα τη συγκέντρωση οχημάτων στα σημεία αυτά. Επίσης, μετρήθηκε η συνολική ατμοσφαιρική ρύπανση της περιοχής εξαιτίας της κυκλοφορίας οχημάτων όπως και η ηχορύπανση τόσο στην πηγή (εξάτμιση) όσο και συνολικά. Επιπλέον, συλλέχθηκαν πληροφορίες για υποχρεώσεις οχημάτων όσον αφορά το ΚΤΕΟ και την έκδοση κάρτας καυσαερίων.
Στο «πιλοτικό ερευνητικό πρόγραμμα κυκλοφορίας και χωροταξίας» για τη Λεπτοκαρυά οι μελετητές δεν καταγράφουν μόνο προβλήματα αλλά συγχρόνως καταθέτουν και αναπτυξιακές προτάσεις, ορισμένες εκ των οποίων, μάλιστα, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες για επίλυση του κυκλοφοριακού στην περιοχή.
Τέλος, όπως δήλωσε η τοπική αντιδήμαρχος Ανατολικού Ολύμπου Σοφία Νούλα, οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν σε τέσσερις φάσεις από τον Ιούνιο του 2008 έως και τον Μάιο του 2010 και η μελέτη ολοκληρώθηκε το 2010, δεν έγινε όμως ποτέ η παράδοση και παρουσίασή της επειδή δεν είχε πληρωθεί από τον τότε δήμο Ανατολικού Ολύμπου, υποχρέωση την οποία ανέλαβε και εκπλήρωσε ο δήμος Δίου-Ολύμπου.
Όπως αναφέρεται στη μελέτη, έγιναν τέσσερις διεποχιακές μετρήσεις στην πηγή (εξάτμιση οχήματος) σε έξι προσδιορισμένα σημεία της Λεπτοκαρυάς με γνώμονα τη συγκέντρωση οχημάτων στα σημεία αυτά. Επίσης, μετρήθηκε η συνολική ατμοσφαιρική ρύπανση της περιοχής εξαιτίας της κυκλοφορίας οχημάτων όπως και η ηχορύπανση τόσο στην πηγή (εξάτμιση) όσο και συνολικά. Επιπλέον, συλλέχθηκαν πληροφορίες για υποχρεώσεις οχημάτων όσον αφορά το ΚΤΕΟ και την έκδοση κάρτας καυσαερίων.
Στο «πιλοτικό ερευνητικό πρόγραμμα κυκλοφορίας και χωροταξίας» για τη Λεπτοκαρυά οι μελετητές δεν καταγράφουν μόνο προβλήματα αλλά συγχρόνως καταθέτουν και αναπτυξιακές προτάσεις, ορισμένες εκ των οποίων, μάλιστα, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες για επίλυση του κυκλοφοριακού στην περιοχή.
Τέλος, όπως δήλωσε η τοπική αντιδήμαρχος Ανατολικού Ολύμπου Σοφία Νούλα, οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν σε τέσσερις φάσεις από τον Ιούνιο του 2008 έως και τον Μάιο του 2010 και η μελέτη ολοκληρώθηκε το 2010, δεν έγινε όμως ποτέ η παράδοση και παρουσίασή της επειδή δεν είχε πληρωθεί από τον τότε δήμο Ανατολικού Ολύμπου, υποχρέωση την οποία ανέλαβε και εκπλήρωσε ο δήμος Δίου-Ολύμπου.
Γιατί δεν εξετάζουν πρώτα την υπερδόμηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν γίνεται πρώτα έλεγχος σε όλα τα σπίτια για αυθαίρετη
δόμηση ;
Γιατί δεν έχουν προβλέψει 4
χώρους στάθμευσης για κάθε οικογένεια;
Γιατί δεν γίνεται έλεγχος της δόμησης στα όρια της αιγιάλειας ζώνης;
Γιατί δεν ελέγχονται οι παράκτιοι οικισμοί για τους ανοιχτές
αποχετεύσεις ;