Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

300 χλμ Κόνιτσα-Όλυμπος με ποδήλατα μέσα σε 24 ώρες για ενίσχυση του παιδικού χωριού στο Φίλυρο Θεσσαλονίκης

ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΙΤΣΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ «ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ» (300 ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ) ΜΕΣΑ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ!

Κόνιτσα - Όλυμπος με ποδήλατα, 300 χλμ σε 24 ώρες για ενίσχυση παιδικού χωριού.

* ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ (ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΛΙΑΓΚΑ) ΕΦΤΑΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΜΥΤΙΚΑ (2.917 ΧΛΜ)
* ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΡΟΝΤΟΥ, ΔΙΟΝ, ΓΚΟΡΤΣΙΑ, ΠΕΤΡΟΣΤΡΟΥΓΚΑ, ΛΑΙΜΟ, ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΜΟΥΣΩΝ, «Χ.ΚΑΚΑΛΟ», ΚΟΡΥΦΕΣ ΟΛΥΜΠΟΥ.

Μια πολύ ευχάριστη έκπληξη ένιωσαν κάτοικοι, περαστικοί και επισκέπτες το απόγευμα του Σαββάτου (11/8/2012) στο Λιτόχωρο από το πέρασμα τριών ποδηλατών που ξεκίνησαν από την Κόνιτσα προς τις κορυφές τού Ολύμπου και με στόχο την οικονομική ενίσχυση του «Ελληνικού Παιδικού Χωριού» στο Φίλυρο Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για τους Αλέξανδρο Νικολόπουλο 29 ετών, Νίκο Πλουμή 41 ετών και Θωμά Χατζηγεωργίου 26 ετών.

Το απόγευμα, λοιπόν, του Σαββάτου έφτασαν οι τρεις ποδηλάτες στο Λιτόχωρο, έκαναν μια στάση στο «ζαχαροπλαστείο Λιάγκας» και πήραν δυνάμεις τόσο από τα φημισμένα γλυκά και από το ντόπιο νερό (που προέρχεται από πηγές τού Ολύμπου) όσο και από το χειροκρότημα του κόσμου που μαζεύτηκε για να υποστηρίξει την όλη προσπάθεια.

Λίγο αργότερα οι ποδηλάτες αναχώρησαν για την μεγάλη ανηφόρα που ήταν και η τελευταία της ποδηλατικής τους διαδρομής. Μετά από 15 περίπου χιλιόμετρα άφησαν τα ποδήλατα και ακολούθησε η δύσκολη πορεία προς τον θυμωμένο, λόγω καιρικών συνθηκών, Όλυμπο.

ΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΤΟΥΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK.
Προτού ξεκινήσουν για το εγχείρημά τους οι τρεις ποδηλάτες έγραψαν ένα σημείωμα στο Facebook: «Στις 11 Αυγούστου, στις 2.00 π.μ., τρεις Κονιτσιώτες ξεκινάμε από την πόλη μας, με σκοπό να διανύσουμε περίπου 300 δύσκολα ποδηλατικά χιλιόμετρα και να συνεχίσουμε ανεβαίνοντας στην κορυφή του Ολύμπου. Σε 24 ώρες. Απώτερος σκοπός είναι η οικονομική ενίσχυση του Ελληνικού Παιδικού Χωριού στο Φίλυρο Θεσσαλονίκης.

Το σύντομο, αλλά επίπονο ταξίδι μας ξεκινάει με ποδήλατο το Σάββατο 11 Αυγούστου στις 2.00 τα ξημερώματα από την Κόνιτσα. Χρονικά υπολογίζουμε το ποδηλατικό τμήμα της διαδρομής μας (300km) να τελειώσει μέσα σε 13 -15 ώρες στη θέση Γκορτσιά Ολύμπου.

Από εκεί πεζοπορώντας (ή τρέχοντας να προλάβουμε το χρόνο) υπολογίζουμε να είμαστε στον Μύτικα του Ολύμπου (2.917m) – μέχρι τις 2.00 τα ξημερώματα της Κυριακής, «κλείνοντας» έτσι το χρονικό περιθώριο των 24 ωρών που έχουμε θέσει.

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Η διαδρομή που θα ακολουθήσουμε είναι η εξής:

Ποδηλασία: Κόνιτσα – Δοτσικό – Γρεβενά – Κοζάνη – Βελβεντό – Φωτεινά – Βροντού – Δίον – Λιτόχωρο – Γκορτσιά.

Ορεινό Τρέξιμο: Γκορτσιά - Πετρόστρουγκα – Λαιμός – Οροπέδιο των Μουσών – Καταφύγιο «Χ. Κάκκαλος».

Ανάβαση κορυφής: Καταφύγιο «Χ. Κάκκαλος» - Μύτικας (2.917μ.).

Εδώ και 2 χρόνια προπονηθήκαμε αρκετά ώστε να θέσουμε έναν σημαντικό στόχο που όμως θα μας περιόριζε χρονικά. Με λίγα λόγια για άλλη μια φορά, όπως συμβαίνει στις ζωές μας, έπρεπε να μας κυνηγάει ο χρόνος... ή εμείς το χρόνο… Αποφασίσαμε ο ιδρώτας που θα χύσουμε για 24 περίπου ώρες να μην πάει χαμένος.

Σκεφτήκαμε να σας προσκαλέσουμε σε αυτή τη σελίδα στο διαδίκτυο. Φίλους, φίλους φίλων και αγνώστους και να σας ζητήσουμε να διαθέσετε το κόστος ενός καφέ για να ενισχύσουμε το Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο.

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΤΟ ΦΙΛΥΡΟ

Καλώντας από σταθερό τηλέφωνο τον αριθμό 901 11 176 176
συμμετέχετε με ένα μικρό ποσό σΆ ένα μεγάλο έργο. Με κάθε σας κλήση προσφέρετε μέσω του ΟΤΕ 3 ¤ στο Ελληνικό Παιδικό Χωριό.

Κατά την διάρκεια της προσπάθειας (για όλο το 24ωρο) θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση για την κατάσταση και την ακριβή θέση της ομάδας στον χάρτη μέσω της σελίδας μας στο Facebook. Έτσι δίνεται η δυνατότητα σε όποιον θέλει, να συμμετέχει στην προσπάθεια, ακολουθώντας και εμψυχώνοντάς μας σε κάποια τμήματα της διαδρομής (ποδηλατικής ή ορειβατικής)».