Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΜΟΔΑ.

FASHION’S NIGHT OUT THESSALONIKI SEPT. 25 2012.
Στη γειτονική μας Θεσσαλονίκη διοργανώθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά η μεγάλη γιορτή της μόδας με σκοπό τη στήριξη της αγοράς. Προσφορές, εκπτώσεις, δώρα, δροσερά κοκτέιλ και εντυπωσιακά happenings στα καταστήματα του κέντρου της πόλης προσέλκυσαν πλήθος κόσμου που γέμισε τους δρόμους της Θεσσαλονίκης αλλά και τα μαγαζιά καθώς δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έσπευσαν να κάνουν τις χειμερινές τους αγορές εκμεταλλευόμενοι τις προσφορές της ημέρας. Πολλοί βέβαια ήταν και εκείνοι που απλά βγήκαν να απολαύσουν μια γιορτινή βραδιά γεμάτη κέφι, μουσική και μπαλόνια. Η πόλη είχε αναμφισβήτητα την τιμητική της και η ευχαρίστηση μεταφράζονταν στα χαμόγελα των περαστικών.

Μια γιορτή που έχει να μας προσφέρει πολλά. Τι μπορούμε όμως να αποκομίσουμε από όλο αυτό;
Το fashion’s night out μπορεί να είναι μια διεθνής γιορτή που απευθύνεται σε πόλεις ευρωπαϊκών διαστάσεων και διοργανώνεται από κολοσσούς του επιχειρηματικού και εμπορικού κόσμου αλλά δεν παύει να είναι μια γιορτή που μπορεί να αποτελέσει πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση για μικρότερες πόλεις όπως η Κατερίνη, ειδικά στους χαλεπούς καιρούς της κρίσης που ζούμε.
Μια διέξοδο από τα καθημερινά προβλήματα φάνηκε να προσέφερε στο τοπίο της Θεσσαλονίκης η διοργάνωση αυτή, αλλά και ένα κίνητρο για τους καταναλωτές. Γιατί τα κίνητρα διοργάνωσης ενός event δεν φτάνει να απευθύνονται και να ενδιαφέρουν μόνο τους διοργανωτές αλλά κυρίως οφείλουν να ικανοποιούν και να σέβονται το κοινό. Εκεί άλλωστε κρύβεται και η επιτυχία κάθε εκδήλωσης.

Ωραίες οι πασαρέλες στα καφέ της πόλης, ωραία και τα φυλλάδια που μας αποτρέπουν από την ενίσχυση της μαύρης αγοράς και του παραεμπορίου μειώνοντας βέβαια την αντίληψη και τη νοημοσύνη μας, ωραίες και παραδοσιακές κι οι εμποροπανηγύρεις που πλημμυρισμένες είναι από αυτά τα προϊόντα που μας αποτρέπουν να αγοράζουμε, αλλά πόσο κοντά στην τοπική αγορά μας φέρνουν όλες αυτές οι ενέργειες; Και τελικά πόσο την ενισχύουν; Μήπως θα πρέπει να γίνονται κινήσεις πιο έξυπνες και πιο αποτελεσματικές τόσο για την ίδια την αγορά και επιχειρηματικότητα όσο και για τον πολίτη και καταναλωτή;

Ολυμπία Ευαγγέλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου