Πτώση 48,5% κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Σεπτέμβριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι καθώς διατέθηκαν μόλις 3.463 νέα ΙΧ έναντι 6.718 οχημάτων ενώ οι εταιρικές πωλήσεις για ακόμη ένα μήνα να βρίσκονται πολύ υψηλά καταλαμβάνοντας το 35% των συνολικών ταξινομήσεων.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών της αγοράς η «κατρακύλα» θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες του 2012 με αποτέλεσμα το έτος να κλείσει με λιγότερες από 55.000 πωλήσεις παραπέμποντας σε επιδόσεις που είχαν καταγραφεί στην δεκαετία του '70! Ειδικότερα το 1975 πουλήθηκαν 50.807 νέα ΙΧ, το 1976 οι πωλήσεις ανήλθαν σε 58.455 οχήματα και το 1977 κυμάνθηκαν σε 98.911 αυτοκίνητα...
Το μέλος του δ.σ. Του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης «Η πολιτκή που εφαρμόστηκε στο αυτοκίνητο μας γύρισε 40 χρόνια πίσω! Αν εξακολουθεί η ίδια πολιτική και δεν παρθούν μέτρα η δεκαετία του '70 θα αποτελεί όαση μπροστά στην πρόκληση της δεκαετίας του '50 που κυκλοφορύσαμε με άλογα και κάρα...».
Οσον αφορά στα αναλυτικά στοιχεία των πωλήσεων τον Σεπτέμβριο στην πρώτη θέση βρέθηκε η Toyota με 394 πωλήσεις ΙΧ και ακολουθούν η Opel με 373, η VW με 316, η Ford με 217 και η Citroen με 210 πωλήσεις οχημάτων.
Σε επίπεδο έτους η αγορά στο 9μηνο καταγράφει πτώση 42,5% καθώς έχουν πωληθεί μόλις 45.535 νέα ΙΧ έναντι 79.230 οχημάτων ενώ αν συγκρίνει κανείς το τρέχον έτος με το 2010 η πτώση που σημειώνεται ξεπερνά το 63%!
Εν τω μεταξύ από πλευράς κυβερνητικών πρωτοβουλιών ώστε να τονωθούν οι πωλήσεις και ο κλάδος γενικότερα όχι μόνο δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα αλλά εξετάζεται να αυξηθεί ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο Υγραέριο κίνησης κατά 165% δημιουργώντας «ταραχή» σε όσους έχουν ήδη τοποθετήσει συσκευές υγραεριοκίνησης στα οχήματά τους αλλά και στους εισαγωγείς και εμπόρους που αποτελούσε τη μοναδική πηγή εσόδων στα συνεργεία τους.
Παράλληλα η απόσυρση παλαιών ΙΧ λήγει στις 20 Δεκεμβρίου και κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα πως το μέτρο θα συνεχιστεί και το 2013 ενώ από την άλλη μεριά οι εισαγωγείς μεταχειρισμένων ΙΧ αναμένουν ακόμη την παράταση εκτελωνισμού των οχημάτων Euro4 με χαληλό συντελεστή.
Οσον αφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας επίσης δεν υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση αν θα διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα ή θα τροποιηθούν...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Σε επίπεδο έτους η αγορά στο 9μηνο καταγράφει πτώση 42,5% καθώς έχουν πωληθεί μόλις 45.535 νέα ΙΧ έναντι 79.230 οχημάτων ενώ αν συγκρίνει κανείς το τρέχον έτος με το 2010 η πτώση που σημειώνεται ξεπερνά το 63%!
Εν τω μεταξύ από πλευράς κυβερνητικών πρωτοβουλιών ώστε να τονωθούν οι πωλήσεις και ο κλάδος γενικότερα όχι μόνο δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα αλλά εξετάζεται να αυξηθεί ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο Υγραέριο κίνησης κατά 165% δημιουργώντας «ταραχή» σε όσους έχουν ήδη τοποθετήσει συσκευές υγραεριοκίνησης στα οχήματά τους αλλά και στους εισαγωγείς και εμπόρους που αποτελούσε τη μοναδική πηγή εσόδων στα συνεργεία τους.
Παράλληλα η απόσυρση παλαιών ΙΧ λήγει στις 20 Δεκεμβρίου και κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα πως το μέτρο θα συνεχιστεί και το 2013 ενώ από την άλλη μεριά οι εισαγωγείς μεταχειρισμένων ΙΧ αναμένουν ακόμη την παράταση εκτελωνισμού των οχημάτων Euro4 με χαληλό συντελεστή.
Οσον αφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας επίσης δεν υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση αν θα διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα ή θα τροποιηθούν...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου