Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

....ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ....

Mου αρέσει,γιατί ξαφνικά έγινα φιλόζωος και ειδικά fun του γαϊδάρου..επειδή,σκέφτομαι, ό,τι πλησιάζει η ώρα που θα τον χρησιμοποιήσω για μεταφορικό μέσο..
Μου αρέσει,γιατί προσπαθώντας να κάνω οικονομία στη βενζίνη,το έριξα στο βάδισμα,με αποτέλεσμα να πέσουν τα τριγλυκερίδια και η χοληστερίνη..
Μου αρέσει,γιατί βλέποντας όλο και πιο συχνά στην τηλεόραση,διαμαρτυρόμενη,την Παπαρήγα,ευγνωμονώ τον Θεό που ειμαι ακόμη ελεύθερος-ανύπαντρος.
Μου αρέσει,γιατί θα προσλάβω στη δουλειά μου τον πιο κολλητό μου φίλο [ανένταχτο αριστερό],επειδή έκλεισε η βιοτεχνία του..τώρα θα καταλάβει πως'το κεφάλαιο πίνει το αίμα των εργατών''..η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο..
Μου αρέσει,γιατί η δόλια η μάνα μου βλέπει ακόμα εκπομπές μαγειρικής..Δεν έχει πάρει χαμπάρι ό,τι σε λίγο θα ψάχνουμε ,όχι για καλή μαγειρική,αλλά για τα προϊόντα του γεύματος..
Μου αρέσει,γιατί πολλοί της ευρύτερης αριστεράς συνεχώς διαμαρτύρονται,χωρίς όμως να προτείνουν λύσεις..προτείνω να μετανομάσουν τον σχηματισμό τους σε ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ ΚΑΘΟΛΙΚΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΥΣ..
Μου αρέσει,γιατί οι ελεύθερες γκόμενες που ψάχνουν γαμπρούς,ελέγχουν και τις 2 τσέπες των υποψηφίων..επόμενη κίνηση τους να ζητήσουν φορολογική ενημερότητα των εν δυνάμει γαμπρών..
Μου αρέσουν οι ΖΟΡΟ,ΟΙ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΙ.Ο ΙΒΑΝΟΗΣ και όποιο άλλο παρατσούκλι χρησιμοποιούν οι πολιτικοί.
Μου αρέσει,γιατί έγινε και επίσημα το πέταγμα γιαουρτιών,το αγαπημένο ολυμπιακό άθλημα των ΕΛΛΗΝΩΝ..θα ακολουθήσει Η ΡΙΨΗ ΜΟΛΟΤΩΦ,Η ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ...
Μου αρέσει,γιατί στο τέλος μπορεί και να γίνει ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΡΡΑΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ,με τα παραπάνω αθλήματα..
Μου αρέσει,που το τελευταίο ζευγάρι παπουτσιών που πήρα,το προσέχω σαν τα μάτια μου..το σκουπίζω,το βάφω και ενίοτε κοιμάμαι με αυτό,γιατί θέλω να το ευχαριστηθώ..
Μου αρέσει,που ο πατέρας μου είναι επίτροπος σε μια εκκλησία..σε ώρα ανάγκης,θα έχω καλύτερη πρόσβαση στο''φιλόπτωχο ταμείο''..
Μου αρέσει,που λόγω της κρίσης η τηλεόραση βάζει επαναλήψεις..έτσι,θυμάμαι πόσο γέρασα..ταυτόχρονα,ο Σπύρος Παπαδόπουλος είναι κοντά στα 60,ο Μπονάτσος μακαρίτης και η Δήμητρα Παπαδοπούλου,λίγο πριν απο την σύνταξη..

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ,μου αρέσει,γιατί έχω μια σοβαρή δικαιολογία,σε όσους με ρωτούν,γιατί άσπρισε το μαλλί μου ενώ είμαι ΑΚΟΜΑ νέος..ΑΣΠΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ....



ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΣΤΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου