Συνάντηση με τον αναπληρωτή Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σταύρο Καλογιάννη είχαν οι Βουλευτές Πιερίας κύριοι Κώστας Κουκοδήμος, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, Δημήτρης Χριστογιάννης και κυρία Άννα Μάνη-Παπαδημητρίου με θέμα τα διόδια του Αιγινίου.
Σκοπός της συνάντησης ήταν γενικότερα το πρόβλημα λειτουργίας των διοδίων, το οποίο συζητήθηκε και πάλι διεξοδικά, με τους Βουλευτές να θέτουν επιτακτικά το θέμα των συνεπειών στην τοπική οικονομία. Επίσης συζητήθηκε και η μείωση του μέσου κόστους διέλευσης, κυρίως για τους εργαζόμενους που αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου καθημερινά.
Στη συνάντηση επετεύχθη μία σημαντική ελάφρυνση του αντιτίμου των διοδίων στον σταθμό Αιγινίου, ιδίως για τους τακτικούς χρήστες, που είναι εφοδιασμένοι με πομποδέκτη.
Ειδικότερα, το μέσο κόστος διέλευσης για την διαδρομή Κατερίνη – Θεσσαλονίκη (που περιλαμβάνει τα διόδια Αιγινίου και Μαλγάρων), θα είναι για αυτόν που κάνει μηνιαίως 15 ταξίδια (30 διελεύσεις) 2,63 €, για αυτόν που κάνει 20 ταξίδια (40 διελεύσεις) 2,38 €, ενώ για κάποιον που κάνει 30 ταξίδια περιορίζεται σε 2,14 €. Ο αναπληρωτής Υπουργός Σταύρος Καλογιάννης επεσήμανε, ότι με τη νέα τιμολόγηση, για όποιον διέρχεται είκοσι φορές και πάνω, μηνιαίως, το κόστος των διοδίων θα είναι πλέον χαμηλότερο από αυτό που ίσχυε πριν τη θέση σε λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο.
Στη συνάντηση επετεύχθη μία σημαντική ελάφρυνση του αντιτίμου των διοδίων στον σταθμό Αιγινίου, ιδίως για τους τακτικούς χρήστες, που είναι εφοδιασμένοι με πομποδέκτη.
Ειδικότερα, το μέσο κόστος διέλευσης για την διαδρομή Κατερίνη – Θεσσαλονίκη (που περιλαμβάνει τα διόδια Αιγινίου και Μαλγάρων), θα είναι για αυτόν που κάνει μηνιαίως 15 ταξίδια (30 διελεύσεις) 2,63 €, για αυτόν που κάνει 20 ταξίδια (40 διελεύσεις) 2,38 €, ενώ για κάποιον που κάνει 30 ταξίδια περιορίζεται σε 2,14 €. Ο αναπληρωτής Υπουργός Σταύρος Καλογιάννης επεσήμανε, ότι με τη νέα τιμολόγηση, για όποιον διέρχεται είκοσι φορές και πάνω, μηνιαίως, το κόστος των διοδίων θα είναι πλέον χαμηλότερο από αυτό που ίσχυε πριν τη θέση σε λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο.
Αυτο δεν ειναι Δελτίο Τύπου. Είναι έγγραφη δήλωση ξεφτίλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤης ξεφτίλας να μας προτείνουν ΚΑΙ να μας κλέβουν ΚΑΙ να τους προκαταβάλλουμε χρήμα για μετακινήσεις που μπορεί και να μην κάνουμε, με δόλωμα τις άθλιες εκπτώσεις.
Ακομα και οσοι πηγαινοερχονται καθημερινα προς Θεσσαλονίκη κυριοι και κυρια βουλευτές μπορεί να μην ξεπεράσει τις 20 μετακινήσεις μηνιαίως. Χωρια που δεν σας στείλαμε στον υπουργο για εκπτώσεις και μαλιστα τέτοιου γελοίου επιπέδου. Σας στείλαμε για την κατάργηση και για λόγους πολύ σοβαρούς.
Κανατε και κανετε τις επιλογες σας
μη μας κουράζετε με την αθλιότητα (των επιλογών σας)
Μπορειτε να επιστρεψετε σ ότι κανατε παντα (τιποτα)
κι αφηστε εμας να το λυσουμε
και θα το λυσουμε
το λυνουμε
και στο Αιγινιο
και στη Λεπτοκαρυα
και στις Σκουριες
και στο Περαμα
και σ ολη την Ελλαδα
(γιατι δεν προτείνετε να πουλήσουμε ενα νησί και τα λεφτά να τα δωσουμε στην εθνοκατασκευάστρια εταιρεία;;; ενα νησακι. σαματις τι εναι ενα νησακι; αλλα 100 στρέμματα πατριδας. Αντε ξεπουλήστε 10.000 στρεμματα και λυστε ολα τα ταμειακά προβληματα. Ετσι ξερουμε κι εμεις να λυνουμε προβληματα. και γλυτωνουμε και τους μισθους σας, αχρειαστοι κι αστειοι)
χωρίς να έχω διάθεση να υπερασπιστώ κανένα βουλευτή....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί σχέση έχει το Αιγίνιο, οι Σκουριές, το Πέραμα και τα.... Τρίκαλα;;;;
Τί τσουβαλιάσματα χωρίς όριο είναι αυτά;;;;