Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε πρόσφατα το γνωστό περιοδικό “Τρόφιμα και Ποτά” για άλλη μια χρονιά η ντόπια εταιρία “Αμβροσιάδης Κοτόπουλα Εξοχής ΑΒΕΕ” είναι στη λίστα με τις 100 μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών ανά το πανελλήνιο.
Από την 60η θέση ανέβηκε στην 48η
Η εταιρία μάλιστα ανέβηκε 12 συνολικά θέσεις και από την 60η του 2010 με έναν κύκλο εργασιών που ήταν στα 35.119.410 Ευρώ βρέθηκε το 2011 στην 48η θέση με έναν κύκλο εργασιών τα 53.498.396 Ευρώ παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξης του 52%, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της κ. Μάκης Αμβροσιάδης.
3η στις 100 σε πωλήσεις
Βάσει της ίδιας έρευνας η “Αμβροσιάδης Κοτόπουλα Εξοχής ΑΒΕΕ” κατέχει την 3η θέση ανάμεσα στις 100 για την άνοδο σε πωλήσεις με βάση τα κέρδη.
Για μια ακόμη χρονιά είναι η πιο αναπτυσσόμενη εταιρία στον κλάδο, με οράματα, στόχους, σχέδια και επιτυχίες στο ενεργητικό της. Κι ενώ το 2011 ήταν μια χρονιά που βυθίστηκε η Ελληνική οικονομία στην ύφεση, για την Αμβροσιάδης ΑΒΕΕ αποδείχτηκε καλύτερη η χρονιά κι από το 2010.
Βάσει της ίδιας έρευνας η “Αμβροσιάδης Κοτόπουλα Εξοχής ΑΒΕΕ” κατέχει την 3η θέση ανάμεσα στις 100 για την άνοδο σε πωλήσεις με βάση τα κέρδη.
Για μια ακόμη χρονιά είναι η πιο αναπτυσσόμενη εταιρία στον κλάδο, με οράματα, στόχους, σχέδια και επιτυχίες στο ενεργητικό της. Κι ενώ το 2011 ήταν μια χρονιά που βυθίστηκε η Ελληνική οικονομία στην ύφεση, για την Αμβροσιάδης ΑΒΕΕ αποδείχτηκε καλύτερη η χρονιά κι από το 2010.
Ποιο το μυστικό της επιτυχίας;
Στην ερώτηση ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της εταιρίας ο κ. Μάκης Αμβροσιάδης υπογραμμίζει πως “αυτό βεβαίως οφείλεται στις συνεχείς στοχευμένες επενδύσεις πάνω στην παραγωγή με σύγχρονα νέα πτηνοτροφεία, εκκολαπτήριο, επέκταση του σφαγείου και του μηχανολογικού εξοπλισμού, αλλά και με τη δημιουργία νέων υποκαταστημάτων στην Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, όπως και την επέκταση της γκάμας νέων προϊόντων”.
Πανελλαδική εξυπηρέτηση
Σημειώνεται πως το δίκτυο εξυπηρέτησης της εταιρίας καλύπτει τις περιοχές της Θράκης, της Μακεδονίας, της Θεσσαλίας, της Στερεάς Ελλάδας, της Πελοποννήσου αλλά και των νησιών του Ιουνίου, του Αιγαίου και της Κρήτης.
Γνώμονας της εταιρείας είναι η ανάπτυξη που θα βοηθήσει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του τελικού καταναλωτή, με ποιοτικά, ανταγωνιστικά προϊόντα, με συνεχείς ελέγχους βάση του συστήματος ISO 22000:2005 για πλήρη έλεγχο της παραγωγής....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου