Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012

Οι Έλληνες δεν κουρεύονται! Πτώση έως και 20,7% το 2011 στις επισκέψεις στα κομμωτήρια

Ολοένα και λιγότερο επισκέπτονται πλέον οι Έλληνες τα κομμωτήρια, λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος και της ορθολογικότερης διαχείρισης των δαπανών τους...

Σύμφωνα με έρευνα της ICAP, οι συνολικές πωλήσεις των κομμωτηρίων παρουσίασαν φθίνουσα πορεία την τριετία 2009-2011, με μέσο ετήσιο ρυθμό μείωσης 16%, ενώ η πτώση των πωλήσεων ήταν πιο έντονη το 2011, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, καθώς διαμορφώθηκε στο -20,7%. Η παραπάνω εικόνα είναι αποτέλεσμα τόσο της μείωσης του αριθμού των συνολικών επισκέψεων στα κομμωτήρια όσο και της μείωσης της μέσης δαπάνης ανά επίσκεψη. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της περασμένης δεκαετίας (λαμβάνοντας υπόψη και τα χαμηλά εμπόδια εισόδου μιας νέας επιχείρησης στον κλάδο) αυξήθηκε σημαντικά ο αριθμός των κομμωτηρίων στην Ελλάδα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν συνθήκες υπερβάλλουσας προσφοράς έναντι της σχετικής ζήτησης και να οξυνθεί ο ανταγωνισμός στον κλάδο.
Όσον αφορά την κατανομή του συνολικού αριθμού κομμωτηρίων/κουρείων ανά νομό (2012), ο μεγαλύτερος αριθμός κομμωτηρίων βρίσκεται στο νομό Αττικής, ο οποίος καταλαμβάνει το 34,4% του συνόλου, ακολουθεί ο νομός Θεσσαλονίκης με 10,9% και με μεγάλη διαφορά η Αχαΐα (3,4%), η Λάρισα (2,8%), το Ηράκλειο (2,4%) και η Αιτωλοακαρνανία (2,1%).
«Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών, το κλίμα αβεβαιότητας για την υπάρχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία που πλήττει την Ελλάδα και η στροφή των καταναλωτών στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των συνολικών τους δαπανών επηρέασε σε σημαντικό βαθμό τις περισσότερες προσφερόμενες υπηρεσίες των κομμωτηρίων την τελευταία τριετία», δήλωσε η κ. Σταματίνα Παντελαίου, διευθύντρια Οικονομικών - Κλαδικών Μελετών της ICAP Group.
«Οι συνέπειες της ύφεσης ήταν πιο εμφανείς στον κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων το 2011. Η προαναφερόμενη κατάσταση εκφράζεται τόσο με τη μείωση του αριθμού των συνολικών επισκέψεων στα κομμωτήρια όσο και με τη μείωση της μέσης δαπάνης ανά επίσκεψη», πρόσθεσε.
Πηγή: express.gr

1 σχόλιο:

  1. ειναι γεγονος...πολλοι πλεον εχουν παρει κουρευτικες μηχανες στα σπιτια τους και κουρευονται μονοι τους η με την βοηθεια της συζηγου

    ΑπάντησηΔιαγραφή