Από το Wine.gr:
Προβολή καλών πρακτικών για το κρασί
Στην προσπάθεια του να συμβάλει αποτελεσματικά στην προώθηση και προβολή του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού ο Σ.Ε.Ο αποφάσισε να επισημαίνει και να αναδεικνύει τις καλές και αποτελεσματικές πρακτικές που βοηθούν την ισχυροποίηση της θέσης των Επώνυμων Ελληνικών Κρασιών.
Στην προσπάθεια του να συμβάλει αποτελεσματικά στην προώθηση και προβολή του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού ο Σ.Ε.Ο αποφάσισε να επισημαίνει και να αναδεικνύει τις καλές και αποτελεσματικές πρακτικές που βοηθούν την ισχυροποίηση της θέσης των Επώνυμων Ελληνικών Κρασιών.
Ως πρώτο βήμα υλοποίησης της απόφασης του, οργάνωσε, την Κυριακή 27 Νοεμβρίου-κατά την 43η Έκθεσης “Xenia”-σε συνεργασία με το περιοδικό “Οινοχόος”, μία σημαντική εκδήλωση. Σκοπό της η παρουσίαση της πρώτης συγκομιδής δεδομένων αυτής της προσπάθειας, μέσω της ανάδειξης και βράβευσης σημείων εστίασης και φιλοξενίας που εφαρμόζουν καινοτόμες πρακτικές αναφορικά με Επώνυμο Ελληνικό Κρασί.
Ο Σύνδεσμος του Ελληνικού Οίνου, μαζί με τον “Οινοχόο” και τους ομιλητές που επεσήμαναν σημαντικές παραμέτρους του θέματος, αναζήτησαν και έφεραν στην επιφάνεια τις καλές αυτές πρακτικές, έχοντας ως κατευθυντήριες γραμμές τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
1. Ποιοτική κουζίνα, Επώνυμο ελληνικό κρασί.
2. Δίκαιη και φιλική τιμολόγηση των κρασιών.
3. Καινοτόμες πρακτικές, όπως π.χ. προσφορά εμφιαλωμένου κρασιού σε ποτήρι, δυνατότητα να φέρεις τη δική σου φιάλη, οργάνωση θεματικών δρώμενων για το κρασί, κ.α.
4. Διάρκεια της προσπάθειας στο χρόνο.
Η ανάδειξη και η βράβευση των μονάδων κατά την εκδήλωση πρόβαλε τρία κυρίως είδη σημαντικών δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με την Ελληνική Φιλοξενία, το Επώνυμο Ελληνικό Κρασί και το υψηλό επίπεδο προσφερομένων υπηρεσιών.
Λειτούργησε επιπλέον ως κίνητρο ενθάρρυνσης και άλλων μονάδων εστίασης και φιλοξενίας, με στόχο να επιδοθούν κι' αυτές στην εφαρμογή καλών πρακτικών ως προς το Επώνυμο Ελληνικό Κρασί.
Παρουσιάστηκαν και αναδείχθηκαν οι παρακάτω δραστηριότητες:
1. Η ιδιαίτερα σημαντική προσπάθεια του Ξενοδοχειακού Ομίλου “Aldemar”,μέσω ενός ξεχωριστού και διακεκριμένου προγράμματος ενεργειών, για την προβολή της Ελληνικής Γαστρονομίας εντός και εκτός Ελλάδος. Το πρόγραμμα της Aldemar,που παρουσίασε και ανέπτυξε ο ίδιος ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, ονομάζεται “Sympossio” και χρησιμοποιεί ως εργαλείο την βιωματική εμπειρία. Το “Sympossio” παρουσιάζεται, κατά τον πλέον συστηματικό και μεθοδικό τρόπο, κυρίως στις χώρες της Κεντρικής και της Ανατολικής Ευρώπης.
2. Η πολύ σημαντική πρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος “Ελληνικό Πρωινό”. Το πρόγραμμα αυτό, με κινητήριο μοχλό τον Γιώργο Πίττα, κάνει ήδη τα πρώτα βήματα υλοποίησης του έχοντας ως γνώμονα τις διαφορετικές γαστρονομικές παραδόσεις ανά περιφέρεια και καθορίζοντας την σύνθεση του λαμβάνοντας τες κάθε φορά υπόψη
3. Την ιδιαίτερα σπουδαία, μέσω ειδικών βραβεύσεων, προσπάθεια σημαντικού αριθμού αξιόλογων εστιατορίων απ' όλη την Ελλάδα, όπου το ποιοτικό Επώνυμο Ελληνικό κρασί αναδεικνύεται με πολύ σημαντικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Τα εστιατόρια αυτά λειτουργούν ως απολαυστικοί και πολύ λειτουργικοί πρεσβευτές και όργανα προβολής του Επώνυμου Ελληνικού Κρασιού σε πολύ μεγάλες μερίδες του καταναλωτικού κοινού.
Τα εστιατόρια, wine bars και χώροι φιλοξενίας που αναδείχθηκαν ως καλές πρακτικές και για τα οποία οι συνδιοργανωτές της εκδήλωσης πιστεύουν ότι αξίζουν την προσοχή όλων είναι τα παρακάτω:
Paradiso (στο Νέο Ψυχικό, στα προάστια της Αθήνας)
Wine Point (wine-bar, κοντά στο Μουσείο της Ακρόπολης-Αθήνα)
“Θωμάς” (στο Σκλήθρο του Νομού Φλώρινας)
Γαστροδρόμιο εν Ολύμπω (στο Λιτόχωρο της Πιερίας)
Κοντοσώρος (στο Ξινό Νερό του Νομού Φλώρινας)
Κόλλιας (για πολλά χρόνια στα Ταμπούρια του Πειραιά, τώρα στην Αθήνα)
Πιάτο (Χαλκίδα)
Κήποι (Ζαγοροχωρια)
Αλλού Γυαλού (Σύρος)
Σελήνη (Πύργος Σαντορίνης)
Vitis Vinifera (Βόλος)
Αυλή (Ρέθυμνο-Κρήτη)
Το Νησιώτικο (Αλεξανδρούπολη)
Μονοπάτια (Άνω Πεδινά του Ζαγορίου-Ήπειρος)
Fabrizio's (Κολωνάκι-Αθήνα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου