Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Απαντηση στην αναρτηση της 21/7 με τιτλο ''κυριε Βροχαριδη''

Κυριε Γιαντσιο σε απαντηση της χθεσινης σας αναρτησης στην οποια με αποκαλουσατε ακαταληλο ως αντιδημαρχο και καλουσατε εμενα να παραιτηθω (απο τη θεση αλλα και τον παχυλο μισθο κατα τα λεγομενα σας...) καθως επισης και τους αλλους δημοτικους συμβουλους της συμπολιτευσης απο την Λεπτοκαρυα και με προειδοποιουσατε οτι την επομενη φορα θα τα πουμε στον εισαγγελεα εχοντας ως επιχειρημα σας δυο φωτογραφιες με καποιους καδους γεματους στις τεσσεραμιση το απογευμα και αρκετες σακουλες εξω απο αυτους εχω να πω δυο λογια. Κατ' αρχην δεν εχω ισχυριστει ποτε οτι ειμαι καταλληλος για αντιδημαρχος και νομιζω οτι μεχρι και να ληξει η θητεια μου δεν θα εχω καταφερει να απαντησω στον εαυτο μου στην ερωτηση αυτη. 

Αν μπορω να πω κατι με σιγουρια ειναι οτι προσπαθω να κανω το καλυτερο που μπορω σε εναν τομεα ο οποιος εκτος της αντικειμενικης δυσκολιας που εχει ειναι και ο μοναδικος στον οποιο κρινεσαι καθε μερα και ο οποιος αφορα τους παντες και παντου. Οσο για τον μισθο μου στον οποιο αναφερεστε θα συμφωνησω οτι 1850 ευρω δεν ειναι λιγα (ειδικα σε περιοδους οπως αυτη που περναμε) αλλα θα συμπληρωσω οτι εγω προσωπικα δεν θα εκανα ποτε κατι τοσο ψυχοφθορο αν ηταν απλα για ενα μισθο εχοντας μαλιστα εγκαταλειψει εντελως την κανονικη δουλεια μου η οποια και πολυ περισσοτερα μου απεφερε αλλα και χρονο μου επετρεπε να εχω χωρις μαλιστα να ειμαι υποχρεωμενος να απολογουμαι στον καθενα για το καθε τι. 

Τωρα στην ουσια του θεματος να πω κατ'αρχην οτι το θεαμα καδων γεματων με σακουλες γυρω απο αυτους δεν ευχαριστει κανεναν και περισσοτερο εμενα που ειμαι ο αμεσα υπευθυνος. Ομως επειδη μονος σας ειπατε οτι η φωτογραφια ειναι απογευματινη να σας πω οτι τα σκουπιδια μαζευονται πολυ νωρις και σε μερη οπως η Λεπτοκαρυα και μαλιστα εν μεσω καλοκαιρινης περιοδου οι καδοι ξαναγεμιζουν σε ελαχιστες ωρες. Δεν θα πω οτι δεν υπαρχουν προβληματα στον τομεα της καθαριοτητας γιατι αυτο θα ηταν τεραστιο ψεμα. Θα πω ομως οτι την 1/1/2011 που αναλαβαμε λειτουργουσαν μονο τρια απορριμματοφορα και σημερα λειτουργουν εντεκα και μαλιστα με το χαμηλοτερο κοστος επιδιορθωσης αφου οι περισσοτερες εργασιες γινονται απο το προσωπικο μας το οποιο παρεπιπτοντως υπερβαλει εαυτο για να εχουμε αυτα τα αποτελεσματα. 

Να σας θυμισω επισης οτι στην προσφατη προκυρηξη που εγινε για προσληψη εργατων και οδηγων για την υπηρεσια καθαριοτητας απο τους 42 που αρχικα ειχανε εγκριθει την τελευταια στιγμη κοπηκαν οι 9 και προσλαβαμε 33, νουμερο απιστευτα ανεπαρκες για τις αναγκες μας. Δεν με ενοχλει η κριτικη, ακομα και η κακοπιστη αλλα νομιζω οτι με τα μεσα που εχουμε αλλα και την τραγικη οικονομικη κατασταση του δημου μας τη οποια παραλαβαμε απο τις προηγουμενες διοικησεις (εσεις κυριε Γιαντσιο γνωριζετε παρα πολυ καλα σε ποιους αναφερομαι αλλα δεν βλεπω να εχετε την ιδια ευαισθησια) κανουμε το καλυτερο δυνατο.


Αντιδημαρχος Διου-Ολυμπου
Βασιλης Βροχαριδης

Υγ. Το να παραιτηθω κυριε Γιαντσιο πιστεψτε με ειναι η πιο ευκολη λυση αλλα εχω υποχρεωση απεναντι σε αυτους που με εφεραν εδω,στον κυριο Δημαρχο που με εμπιστευτηκε στην θεση αυτη αλλα κυριως στον εαυτο μου να παλεψω και αυτο θα συνεχισω να κανω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου