Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Ευχαριστήρια δήλωση του βουλευτή Πιερίας Γιώργου Κωνσταντόπουλου για το εκλογικό αποτέλεσμα.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους Πιεριείς εντός και εκτός Πιερίας που με την ψήφο τους με εμπιστεύτηκαν και με ανέδειξαν βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, έπειτα από 2,5 χρόνια αποχής από το ελληνικό κοινοβούλιο. 

Η πατρίδα μας, αλλά και ο τόπος μου βιώνουν την χειρότερη, κοινωνική, οικονομική και πολιτική κρίση της τελευταίας μεταπολεμικής περιόδου. 

Δηλώνω και είναι κατάθεση ψυχής πως θα σταθώ με όλες μου τις δυνάμεις δίπλα στον λαό της Πιερίας. Θα αγωνίζομαι και θα μάχομαι πάντοτε για την επίλυση των προβλημάτων του. 

Στους νέους και νέες θα είμαι αρωγός και συμπαραστάτης. 

Κλείνοντας θα ήθελα να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω να κάνω πράξη όλες μου τις δεσμεύσεις. 

Σας ευχαριστώ όλους και όλες που μου δώσατε την ευκαιρία να αγωνιστώ και πάλι για το καλό του τόπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου