Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Δημήτρης Μπέης: " Αφήνω πίσω ότι έγινε και στρατεύομαι ως απλός στρατιώτης στην πρώτη γραμμή με όλες μου τις δυνάμεις"

Αγαπητοί  Συμπολίτες μου.
    Η  ΝΔ  είναι το σπίτι μου , ανήκω σ’  αυτή  από τότε που ήμουν έφηβος  μέχρι και σήμερα. Δραστηριοποιήθηκα  κομματικά , διαδοχικά  στην ΟΝΝΕΔ , ΔΑΠ, ΤΟΠΙΚΗ , και ΝΟΔΕ  για περίπου  τριάντα (30) χρόνια .
Ένα σημαντικό  κομμάτι της Πολιτικής μου διαδρομής το οφείλω στο κόμμα  μου αλλά κυρίως  στους  Δημότες  του  σημερινού Δήμου Δίου – Ολύμπου και  στην συνέχεια όλων των  πολιτών της Πιερίας που με  τίμησαν  με την ψήφο τους σε προηγούμενες  αυτοδιοικητικές  εκλογές πρώτου και δευτέρου βαθμού.
    Πολιτεύομαι  λέγοντας   «Αλήθειες. Μόνο αλήθειες ».
     Δεν  έχω δώσει μέχρι σήμερα και δεν πρόκειται να δώσω το δικαίωμα να παίξει κανείς με την αξιοπρέπεια  και την ακεραιότητα μου. Μπορώ να υποστώ κάθε δοκιμασία για τις  πολιτικές  ιδέες μου, εκτός από το «τσαλάκωμα» της προσωπικής μου αξιοπρέπειας.
    Γνωρίζω πως ήμουν   στην τετράδα αναγνωσιμότητας  στο  Νομό με υψηλά ποσοστά στο Νότο. Αυτό προφανώς  κάποιους τους ενόχλησε   για αυτό και άσκησαν εκβιαστικές  πιέσεις για να μην είμαι στην λίστα μετά την πρώτη ανακοίνωση του κόμματος .
 Με  λυπεί  ιδιαίτερα  το γεγονός ότι δεν συμπεριλαμβάνεται στην λίστα  υποψήφιος από το Δήμο  Δίου – Ολύμπου. 
Είμαι από τους  ρομαντικούς ίσως της πολιτικής ,τους  ιδεολόγους αυτούς που δεν περιμένουν να βιοποριστούν από τα κόμματα, αυτούς που πιστεύουν πως η δικαίωση μπορεί να αργεί, αλλά θα έρθει.
  Εκτιμώ την ανάληψη της ευθύνης από την  ΝΟΔΕ και του κόμματος για ό,τι συνέβη και αποδέχομαι τη συγγνώμη εκ μέρους του κόμματος της ΝΔ, αν και το ίδιο το κόμμα βρέθηκε εκτεθειμένο  από ενέργειες τρίτων. Για το λόγο αυτό, σεβόμενος όλους εσάς που κρατάτε ψηλά τη σημαία της Νέας Δημοκρατίας, όλα αυτά τα  χρόνια, δηλώνω ότι:
    Αφήνω  πίσω ότι  έγινε και στρατεύομαι ως απλός στρατιώτης  στην πρώτη γραμμή με όλες μου τις δυνάμεις αποδεικνύοντας  εμπράκτως για μια ακόμη φορά ότι   είμαι  αγωνιστής αυτής της παράταξης με έναν και μόνο στόχο ,   η  Νέα  Δημοκρατία να είναι κυβέρνηση στις 7  Μαΐου για να δώσει ελπίδα και προοπτική στους Έλληνες και να εγγυηθεί την ευρωπαϊκή  προοπτική της χώρας .
     Απευθυνόμενος  στην  Επιτροπή  αγώνα ΝΔ Πιερίας  στον  πρόεδρο αλλά και υπεύθυνο συντονισμού   κ  Κων/νο   Μπόλη που τιμώ  και σέβομαι λέγοντας  του   πως  είμαι έτοιμος να προσφέρω από όποιο πόστο αυτοί κρίνουν .      
Ακόμη  δηλώνω  ότι  θα  ψηφίσω  το ψηφοδέλτιο της  ΝΔ  χωρίς  σταυρό  προτίμησης  σεβόμενος  την  δική μου  υποψηφιότητα.
Για όλους  εσάς  που με στηρίζετε ένα μεγάλο ευχαριστώ και  ανανεώνουμε το πολιτικό ραντεβού για τις επόμενες  εκλογές.                                                           
Συνεχίζουμε  με  πνεύμα  ενότητας.
 Καλό  αγώνα
Μήνυμα: Τον τελευταίο  μήνα επισκέφθηκα  όλα τα χωριά του Νομού , συνάντησα  και αντάλλαξα απόψεις με  πολλούς Πιεριείς  . Ένα θέλω να πω. Είμαστε  όλοι αγανακτισμένοι και θυμωμένοι και είναι δικαιολογημένο αυτό. Αυτό όμως που πρέπει να προσέξουμε, είναι μήπως μια επιλογή  που είναι αποτέλεσμα του   θυμού μας περιπλέξει ακόμη περισσότερο την ήδη περίπλοκη κατάσταση. Στις  7 Μαΐου  η Ελλάδα θα πρέπει να έχει κυβέρνηση
Καλό θα ήταν να   ψηφίσουμε  με τη λογική.  
ΜΠΕΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου