Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ

Δώδεκα χρόνια στη θέση ευθύνης του αιρετού Νομάρχη Πιερίας έμαθα να σχεδιάζω, να υλοποιώ και να λογοδοτώ για τα αποτελέσματα του έργου μου.

Μοναδικός γνώμονας της πολιτικής μου συμμετοχής ήταν και είναι το τοπικό συμφέρον και το αίσθημα ευθύνης προς τους συμπολίτες μου. 

Επιθυμώ να συνεχίσω την πολιτική μου προσφορά.  Σήμερα, όμως οι συνθήκες που επικρατούν τόσο στην εθνική πολιτική κονίστρα, όσο και στο τοπικό πολιτικό σκηνικό δεν μου επιτρέπουν να αποτελέσω μέρος του. Διότι γνωρίζω ότι έτσι δεν θα ήμουν χρήσιμος για τον τόπο.

Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου που με παρακίνησαν να θέσω υποψηφιότητα στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές. 

Δηλώνω ότι θα συνεχίσω να είμαι ενεργός πολίτης, όπως δεσμεύτηκα μετά τη λήξη της Νομαρχιακής μου θητείας, πάντα μέσα από τις τάξεις του κόμματός μου, της Νέας Δημοκρατίας.

2 σχόλια:

  1. Άιντε Γιώργο παλικάρι.
    Εγώ θα παρουσιάσω μια ιστορική αναδρομή της πολιτικής σου καριέρας με 2 βιντεοκλίπ.
    Η αρχή =http://youtu.be/oPVtNtrkfN8

    Το τέλος και η πραγματική δήλωση=http://youtu.be/oPVtNtrkfN8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατσε καλα καθεσαι απο εξω κατσε και αγναντευαι γιατι 1 και με το ζορι θα βγαλει η πιερια εδρα ακου καλ κανεναν μικροτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή