Τριήμερη προωθητική δράση για τον τουρισμό
Ολοκληρώθηκε, η τριήμερη προωθητική δράση των τουριστικών περιοχών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που πραγματοποιήθηκε στο Victoria Station, τον κεντρικότερο σιδηροδρομικό σταθμό του Λονδίνου από τις 5 έως και τις 7 Νοεμβρίου 2012.
«Μετά την επιτυχημένη παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο Παρίσι και την διοργάνωση της έκθεσης για το Μέγα Αλέξανδρο στο Λούβρο, ο φυσικός και πολιτισμικός πλούτος της περιοχής μας πρωταγωνίστησε σε μια ακόμα μεγάλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Μέχρι στιγμής, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, η ανταπόκριση του κόσμου είναι μεγάλη στην προσπάθειά μας να αναδείξουμε μια άλλη γωνιά της Ελλάδας εξίσου όμορφη και ελκυστική. Θέλουμε να δώσουμε το δικό μας στίγμα, μακριά από πρόσκαιρους εντυπωσιασμούς και μεγάλα λόγια, που υπόσχονται με ευκολία ορδές τουριστών να κατακλύζουν τη Θεσσαλονίκη» δήλωσε ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Διονύσης Ψωμιάδης.
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο διερχόμενοι επιβάτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις επιλογές που προσφέρουν οι προορισμοί της Κεντρικής Μακεδονίας στους δυνητικούς επισκέπτες και να γνωρίσουν καλύτερα την τοπική ιστορία και πολιτισμό, τη γαστρονομία, τα τοπικά ήθη και έθιμα, αλλά και τις σύγχρονες αλλά και παραδοσιακές ξενοδοχειακές μονάδες.
Οι Βρετανοί - και όχι μόνο - φίλοι της Κεντρικής Μακεδονίας είχαν, επίσης, τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό γνώσεων, ο οποίος πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να κερδίσουν ένα εξαήμερο ταξίδι εξερεύνησης των περιοχών της Περιφέρειας.
Η παραπάνω ενέργεια προβολής, η οποία έλαβε χώρα παράλληλα με τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου “World Travel Market”, προβλήθηκε εκτενώς από τα βρετανικά τουριστικά ΜΜΕ, αποσκοπώντας στη μεγαλύτερη δυνατή εξοικείωση του βρετανικού κοινού με τις τουριστικές περιοχές της Περιφέρειας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μεμονωμένες συναντήσεις με Βρετανούς τουριστικούς πράκτορες, αλλά και διευθυντικά στελέχη αεροπορικών εταιρειών, όπου συζήτησε τις δυνατότητες περαιτέρω ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος από τη Μ. Βρετανία.
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο διερχόμενοι επιβάτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις επιλογές που προσφέρουν οι προορισμοί της Κεντρικής Μακεδονίας στους δυνητικούς επισκέπτες και να γνωρίσουν καλύτερα την τοπική ιστορία και πολιτισμό, τη γαστρονομία, τα τοπικά ήθη και έθιμα, αλλά και τις σύγχρονες αλλά και παραδοσιακές ξενοδοχειακές μονάδες.
Οι Βρετανοί - και όχι μόνο - φίλοι της Κεντρικής Μακεδονίας είχαν, επίσης, τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό γνώσεων, ο οποίος πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να κερδίσουν ένα εξαήμερο ταξίδι εξερεύνησης των περιοχών της Περιφέρειας.
Η παραπάνω ενέργεια προβολής, η οποία έλαβε χώρα παράλληλα με τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου “World Travel Market”, προβλήθηκε εκτενώς από τα βρετανικά τουριστικά ΜΜΕ, αποσκοπώντας στη μεγαλύτερη δυνατή εξοικείωση του βρετανικού κοινού με τις τουριστικές περιοχές της Περιφέρειας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποίησε μεμονωμένες συναντήσεις με Βρετανούς τουριστικούς πράκτορες, αλλά και διευθυντικά στελέχη αεροπορικών εταιρειών, όπου συζήτησε τις δυνατότητες περαιτέρω ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος από τη Μ. Βρετανία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου