Δασκάλα απευθυνόμενη προς τους μαθητές: - Ποιός θα μου πει τι σημαίνει ΄΄ΑΡΓΙΑ΄΄ -Μπόμπος εγώ κυρία -Ορίστε Mπόμπο πες μας -ΑΡΓΙΑ κυρία, θα πει να πας αργά αργά στο σπίτι σου. -Όχι Μπόμπο δεν είναι αυτό. - Για πες μας Τοτό εσύ, τι είναι ΑΡΓΙΑ, λέει η δασκάλα - Η ΑΡΓΙΑ κυρία είναι η μήτηρ πάσης κακίας. -Όχι Τοτό ούτε εσύ απάντησες σωστά λέει η δασκάλα. - Πετάζεται ο Φούφουτος, εγώ κυρία ξέρω. -Πες μας και συ βρε Φούφουτε, λέει η δασκάλα. -Να κυρία ΑΡΓΙΑ είναι, όπως λέμε, αργά αργά γίνεται η αγουρίδα μέλι. - Μπράβο Φούφουτε, το πλησίασες αρκετά το νόημα της ΑΡΓΙΑΣ -Εγώ, εγώ κυρία, πετάζεται ο πρώτος μαθητής της τάξης, ο Γιώργος ο Χαλικιάς. - Για πες μας και συ βρε Χαλικιά, λέει η δασκάλα - Αργά –αργά όπως γίνεται η αγουρίδα μέλι, αργά-αργά να βγάζουμε το δάχτυλο απ’ το μέλι
Δασκάλα απευθυνόμενη προς τους μαθητές:
ΑπάντησηΔιαγραφή- Ποιός θα μου πει τι σημαίνει ΄΄ΑΡΓΙΑ΄΄
-Μπόμπος εγώ κυρία
-Ορίστε Mπόμπο πες μας
-ΑΡΓΙΑ κυρία, θα πει να πας αργά αργά στο σπίτι σου.
-Όχι Μπόμπο δεν είναι αυτό.
- Για πες μας Τοτό εσύ, τι είναι ΑΡΓΙΑ, λέει η δασκάλα
- Η ΑΡΓΙΑ κυρία είναι η μήτηρ πάσης κακίας.
-Όχι Τοτό ούτε εσύ απάντησες σωστά λέει η δασκάλα.
- Πετάζεται ο Φούφουτος, εγώ κυρία ξέρω.
-Πες μας και συ βρε Φούφουτε, λέει η δασκάλα.
-Να κυρία ΑΡΓΙΑ είναι, όπως λέμε, αργά αργά γίνεται η αγουρίδα μέλι.
- Μπράβο Φούφουτε, το πλησίασες αρκετά το νόημα της ΑΡΓΙΑΣ
-Εγώ, εγώ κυρία, πετάζεται ο πρώτος μαθητής της τάξης, ο Γιώργος ο Χαλικιάς.
- Για πες μας και συ βρε Χαλικιά, λέει η δασκάλα
- Αργά –αργά όπως γίνεται η αγουρίδα μέλι, αργά-αργά να βγάζουμε το δάχτυλο απ’ το μέλι