Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΑΑΝΟ

Επειδή το τελευταίο διάστημα λέγονται διάφορα πράγματα για την ΔΕΥΑΑΝΟ  και αναφέρθηκε και το όνομά μου , για να μπουν τα πράγματα σε μια σειρά ,
έχω να δηλώσω τα εξής:
Α.Για το θέμα παράδοση-παραλαβής της επιχείρησης:
   Δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν.
  1.Η παράδοση-παραλαβή έγινε κανονικά.
     Άρα κακώς θέτουν ορισμένοι θέμα.
  2.Η παράδοση-παραλαβή δεν έγινε κανονικά.
     Άρα κακώς υπογράφει και ενεργεί σαν πρόεδρος ο κ.Στύλος.
  Η αλήθεια είναι ότι η αλλαγή διοίκησης έγινε κανονικά με τον τρόπο που γινόταν και γίνεται πάντα σε όλους τους Δήμους της χώρας.
Β.Για το θέμα των κοντέινερ:
  Για να καταλάβουμε καλύτερα το θέμα θα πρέπει να αναφέρω όλο το ιστορικό.
  Η ΔΕΥΑΑΝΟ άλλαξε την προηγούμενη τετραετία τρεις (3) φορές πρόεδρο τρεις (3) διευθυντές  και δεκαεπτά (17) φορές συμβούλιο!
  Εγώ προσωπικά δεν ήμουνα αρχικά ούτε καν δημοτικός σύμβουλος.
  Ορκίστηκα δημοτικός σύμβουλος στις 26/1/2009 ,ανέλαβα απλός σύμβουλος στην ΔΕΥΑΑΝΟ τον Ιούλιο του 2009 και πρόεδρος τον Οκτώβριο του ίδιου έτους.
  Μετά την αναφορά στο θέμα του Δημάρχου κ.Παπαθανασίου και του κ.Στύλου , νυν προέδρου , έψαξα το θέμα και ανακάλυψα τα εξής:
  Πράγματι το 2007 η ΔΕΥΑΑΝΟ είχε αναλάβει με απόφαση της τότε αρχής , την καθαριότητα του Δήμου Ανατ. Ολύμπου.
  Για να εκπληρώσει το έργο της , εκτός όλων των άλλων , αγόρασε με δύο τιμολόγια (με αριθ. 154/27-08-2007 και 156/27-08-2007)
  δεκαπέντε (15) συνολικά κοντέινερ των επτά κυβικών μέτρων το καθένα.
  Τον επόμενο χρόνο αυτά παραχωρήθηκαν στο Δήμο , ο οποίος ανέλαβε την καθαριότητα και τα χρειαζόταν για την αποκομιδή .
  Έκτοτε κανένας από την ΔΕΥΑΑΝΟ δεν ασχολήθηκε με το θέμα ( μετά μάλιστα από τόσες αλλαγές δεν υπήρχε καμία συνέχεια και διαδοχή στην επιχείρηση),
  Ένας  άλλος λόγος άλλωστε είναι ότι τα κοντέινερ δεν τα χρειάζεται η ΔΕΥΑΑΝΟ.
  Όταν μετά δύο χρόνια ανέλαβα πρόεδρος δεν το γνώριζα  καν το θέμα και το βασικό μου πρόβλημα ήταν να σώσω την επιχείρηση που δεν είχε καν διευθυντή
  και να εξασφαλίσω τους μισθούς των εργαζομένων.
  Όσον άφορα το που βρίσκονται σήμερα είναι απλή η απάντηση.Τα έχει ο Δήμος Δίου-Ολύμπου εδώ και τρία χρόνια και τα χρησιμοποιεί για την αποκομιδή
  ογκωδών απορριμάτων.
Γ.Για το θέμα των υπολογιστών και των αναλωσίμων.
   Πράγματι όταν ανέλαβα πρόεδρος τον Οκτώβριο του 2009 εμφανίστηκαν οκτώ (8) τιμολόγια προς την ΔΕΥΑΑΝΟ .
   Αυτά κόπηκαν στο διάστημα από 12/05/2009 μέχρι 16/10/2009.
   Τα υλικά που ανέφεραν ήταν ένας υπολογιστής ,οθόνη , εκτυπωτής και πλήθος αναλωσίμων (κυρίως μελανάκια) , ποσού περίπου 2500 ευρώ.
   Όταν ρώτησα τι είναι αυτά και που βρίσκονται μου απάντησαν ότι αφορούν άλλη επιχείρηση του τότε Δήμου , η οποία δεν έχει οικονομική δυνατότητα.
   Επειδή αφορούσαν άλλη επιχείρηση αλλά κυρίως γιατί δεν μπορούσα να τα ελέγξω έδωσα εντολή και μπλόκαρα τα τιμολόγια.
   Έτσι ποτέ δεν τα δέχθηκα και φυσικά ούτε παρέλαβα ούτε και πλήρωσα τα συγκεκριμένα τιμολόγια.
   Δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω τι πράγματα ψάχνουν ορισμένοι να βρουν στη ΔΕΥΑΑΝΟ , αφού ποτέ δεν τα παρέλαβε!
Εν κατακλείδι έχω να πω ότι ορισμένοι ίσως βιάστηκαν να βγάλουν συμπεράσματα.
Θα μπορούσαν με μια μικρή έρευνα να διαπιστώσουν την αλήθεια.
Θα μπορούσαν επίσης να με καλέσουν όπως έγινε τις 24/03/2011 στο ΔΣ για να δώσω εξηγήσεις και να λυθούν παρεξηγήσεις.
Παρόλα αυτά είμαι στη διάθεση του ΔΣ της ΔΕΥΑΑΝΟ αλλά και του Δήμου , για οποιεσδήποτε εξηγήσεις αλλά και για να βοηθήσω όπου μπορώ . 
(Τα έγγραφα και όλα τα σχετικά βρίσκονται για όποιον τα αναζητήσει στην ΔΕΥΑΑΝΟ) 

Γαλάνης Αστέριος ,  τέως πρόεδρος ΔΕΥΑΑΝΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου